Projecte estels


Volar no és caure:

Material 

Full de paper i tisores

 Procediment 




Qüestions 

1. Quin dels dos trossos arriba abans a terra quan fas el que indica l'apartat B? 

Cauen més o menys igual, i jo crec que es perquè són iguals tenen la mateixa massa i mida.

2. Quin dels dos trossos arriba abans a terra després de fer les instruccions de l'apartat C? I en fer el que diu l'apartat D? 

En l'apartat C cau primer el paper que hem doblegat.

I en l'apartat D torna a caure primer el paper que hem tornat a doblegar.

3. Els papers cauen en línia recta? 

Els papers no cauen en línia recta, en mouen molt poc, però en línia recta no.


Fer que caigui on vulguis:

 Material 

full de paper, tisores, goma d'enganxar 

Procediment 





Qüestions 

1. Es pot controlar la caiguda del paper a l'etapa A? 

No, no es pot controlar la caiguda d'una fulla de paper. Perquè l'aire fa un fregament amb els objectes que cauen, i actua diferent.

 2. Ho pots fer a la D? 

Sí, a la imatge D si podem controlar la caiguda. Perquè encara que tingui la mateixa massa, no té la mateixa forma per això cauen de maneres diferents.

 3. A què creus que és deguda la diferència? 

La diferència és que, no tenen les mateixes formes, això fa que l'aire afecti de forma diferent.

 4. Què passa en inclinar la piràmide?

 El que passa és que té menys superfície.


3.- CAIGUDA SOTA CONTROL:


Material 

full de paper, tisores, regle i clip 

Procediment 



Qüestions 

1. Com has aconseguit invertir el sentit de gir? 

Ho hem aconseguit canviant les ales, o sigui, si una ala està mirant a la dreta, la fiquem mirant a l'esquerra. I ho mateix amb l'altra ala.


2. Què passa quan canvies el nombre de clips? 

El que passa és que canvia la velocitat. Per exemple, nosaltres li hem afegit un clip més, i per aixó anava més de pressa que amb un clip. 

3. Què passa quan escurces les ales?

El que passa és que va més ràpid, ja que com hi ha menys superfície, fa que planegi menys, per tant cau més ràpit.

Comentarios

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa on està el treball????????????

    ResponderEliminar
  2. ep mira a veure si pots solucionar la visió del video.
    Bé almenys remarques que malgrat tenen la mateixa massa , un factor a tenir encompte és la seva
    forma i hauries pogut remarcar això de la superfície.....

    ResponderEliminar

Publicar un comentario